fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

perasaan yang kosong!  

Tuesday, July 29, 2008

28/07/2008 kali ke 3 aku keluar dgn dia. tanpa ada perasaan bdebar2 seperti kali pertama dulu.. kali ni lebih berani dan sedikit kurang yakin kerna wajah ku kembali seperti dulu.. tp aku tetap yakinkan diriku ini.. seperti biasa aku amik dia di rumah.. kali ni lebih bersedia dari sebelumnya.. bersedia tggu di luar rumahnya..

...tiada byk topik yg kami bualkan may b sbb kami dh kekurangan idea.. aku pn tak tahu nk cerita apa.. mula ar aku jd pendiam... huhuhu.. kali ni baru dia rasa yg aku tak seramah yg dia fikirkan..

...ptemuan kali ke 3 membuatkan dia lebih berani. berani dalam segala hal.. cuba meraih tanganku. cuba memaut pingangku..tp aku tetap begini.. tanpa ada perasaan tanpa ada rasa.. malah aku blh berkata x best ar jln pegang2 tangan ni..

erm... sshnya bila hati tidak berkata..bila hati tak punya perasaan..pertemuan kali ini begitu hambar aku rasa.. tidak seperti kali ke 2.. begitu mgembirakan.. ntah mana silapnya..

...bak kata seorg teman yg mjadi penasihat ku pd pg ini.. aku terlalu EGO.. adakah aku terlalu EGO atau memilih? mungkin ya! terlalu sukar untuk aku mempercayai insan yg bnama lelaki.. walaupun ada yg mgatakan tak semua lelaki begitu.. cuba beri peluang dan kpercayaan kepada mereka.. beri peluang pada hati n diri untuk disayangi n dicintai... peluang untuk merasa bahgia seperti orang lain.. tapi aku tetap dengan diriku.. tak mampu untuk berpura2.. tak bersedia untuk memberi hati n kpercayaan kepada mereka.. apakah 1 hari aku akan kehilangan orang yang benar2 myayangi n mcintai diriku hanya kerana EGO aku? apakah langit tidak slalunya cerah? aku naif dalam soal hati...aku hanya manusia biasa yang inginkan cinta suci!


honey:-) Cinta tidak selalu bersama jodoh, tapi jodoh selalu bersama cinta.

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ perasaan yang kosong!

Design by Amanda @ Blogger Buster