fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Akhirnya....  

Friday, January 16, 2009

Pertama kali nak ucapkan Syukur alhamdulillah ke hadrat illahi... Akhirnya atas berkat usaha Dia telah berjaya mendapatkan keje baru.. Keje yang lebih menjamin dari keje2 sebelum ini.. Keje yang mampu untuk merubah kehidupan Dia ke arah yang lebih baik. Walaupun bukan keje dalam sektor awam tapi sekurang2nya keje itu mampu untuk merubah kehidupan Dia sekarang ini.. Buat masa ni bagi aku cukup untuk keje sementara menunggu peluang keje yang lebih baik lagi. Sekurang2 nya Dia ada keje tetap.

...NGVTECH SDN BHD - The Professional Ship Builder inilah nama company yang Dia bakal keje tak lama lagi. Isnin ni dia akan melaporkan diri dan mula bekerja disitu.. Aku harap Dia akan bekerja dengan bersungguh2.. Aku sentiasa mendoakan yang terbaik buat Dia. Hanya itu je yang mampu aku lakukan.. Lepas ni, tak perlulah aku bersusah payah setiap hari melayari internet untuk mencarikan keje.. Klu aku nak cari pun hanya dalam sektor awam saja..

...Aku tau Dia dah berusaha cari yang terbaik untuk memenuhi segala permintaan aku terutama sekali permintaan keluargaku yang inginkan terbaik buat aku. Aku harap segala usaha DIa akan berhasil dan berjaya suatu hari nanti.

honey:-) Selamat menjalankan tugas!! Chaiyok! Chaiyok!
Jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita.

AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ Akhirnya....

  • qaseh
    January 16, 2009 at 3:20 PM  

    betoi tu honey, bila kita mencintai seseorang, kita akan doakan yg terbaik utknya walaupun dia tidak ada disisi kita. Dulu pun akak macam honey juga, selalu mendoakan yg terbaik utk kawan akak tu. Kita rasa bahagia bila dia bahagia walaupun kita belum pasti dia akan jadi milik kita lagi.

Design by Amanda @ Blogger Buster