fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Exam Oh Exam  

Saturday, January 10, 2009

Tidak lama lagi aku akan menduduki peperiksaan.. Macam student lak kena amik exam... huhuhu.. Tp itulah hakikatnya.. Aku kena menghadapi peperiksaan iaitu peperiksaan JPA pada 25hb feb 2009 ni... Peperiksaan yang wajib aku duduki untuk pengesahan jawatan aku. Masih belum ada sebarang persediaan lagi yang aku lakukan cuma setakat membaca sekali lalu jer.. Ntah aku ingat ke idak apa yang aku baca aku pun tidak pasti.. huhuhu..

...Semalam aku terima plak berita yang terbaru iaitu aku kena mendaftar untuk menduduki peperiksaan jabatan plak.. Peperiksaan JPA pun belum lepas lagi ini plak peperiksaan lain plak nak kena hadapi.. aduiiiis.. Aku telah pun mendaftar untuk peperiksaan jabatan ini.. Paling awal kursusnya pun bulan feb ni jugak.. Peperiksaanya pulak mungkin dalam bulan april.. Namun semuanya masih dalam proses lagi. huhuhuhu..

...Khabarnya hari ini ada surat panggilan interview untuk kawan2 yang memohon jawatan tetap.. Semoga semua kawan2 yang memohon mendapat surat panggilan interview ini. Insyaallah

honey:-) usaha itu tangga kejayaan. Moga ia berjaya mendapat apa yang ia hajati.

AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ Exam Oh Exam

Design by Amanda @ Blogger Buster