fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Kempen Keahlian  

Thursday, March 26, 2009



































Pada 19 n 20 hb Mac 2009, kami mengadakan kempen keahlian sempena 1 tahun pentadbiran baharu negeri selangor di stadium tertutup kuala selangor.. Seramai 145 orang ahli baru mendaftar semasa kempen keahlian.. Aku juga mengadakan kuiz untuk kanak2.. Terima kasih buat kak mis yang banyak memberi info tentang kempen keahlian n memberi soalan kuiz untuk kempen ini..
...Sambutan yang amat mengalakkan pada hari pertama. Pelbagai aktiviti yang dijalankan antaranya pertandingan mewarna, pertandingan memasak, pertandingan tarik tali dan pada sebelah malamnya pula diadakan forum perdana n pertandingan nasyid..
honey:-) Hidup Yang Singkat Dan Perjalanan Yang Jauh..

AddThis Social Bookmark Button


Aktiviti Sepanjang Cuti Sekolah  

Tuesday, March 24, 2009





















Ini antara aktiviti yang aku jalankan sepanjang cuti sekolah baru2 ni.. Cuti sekolah selama 1 mggu ni aku penuhkan dengan aktiviti untuk kanak2 antaranya aktiviti mewarna,origami, menyusun puzzle, permainan dalaman serta bercerita.. Alhamdulillah sambutan amat mengalakkan.. Tahun ini merupakan tahun yang akan dipenuhi dengan berbagai2 aktiviti bagi mengisi takwin tahunan perpustakaan..
honey:-) Sedang mencari idea untuk aktiviti yang akan datang..

AddThis Social Bookmark Button


Penat sudah...  

Friday, March 20, 2009

Hari ini hari akhir aku menjalankan aktiviti kanak2 sepanjang cuti sekolah ini.. Dalam minggu ni 3 kali aku mengadakan aktiviti.. Hari akhir ni banyak pulak sambutan nyer.. Lebih dr 40 orang yang menyertainyer.. Agak terkejut gak kerana sebelum2 ni punya aktiviti x semeriah hari ini.. Mujur cenderahati masih banyak lagi klu x puas gak nak mencarinyer.. Walaupun cenderahati hanya jajan semata2 tp aku tau mereka tetap terima n berpuas hati sekurang2nye mereka x balik dengan tangan yang kosong... Terasa penat sungguh harini :-(


...Minggu ni keadaan kesihatan aku kurang memuaskan.. Batuk n selsema yang x sembuh2 lg ni.. Harap2 ianya x berlanjutan terlalu lama.. huhuhu..
honey:-) Waktu kamu lahir, kamu menangis dan orang-orang di sekelilingmu tersenyum. Jalanilah hidupmu sehingga pada waktu kamu meninggal, kamu tersenyum dan orang-orang di sekelilingmu menangis."

AddThis Social Bookmark Button


erm....  

Tuesday, March 3, 2009

Sakit betul hati aku pagi ni.. Ada ke patut aku yang disuruh g mesyuarat Jawatankuasa Pelaksana Sambutan 1 Tahun Pentadbiran Baharu Negeri Selangor kat pejabat daerah... Aku disuruh jadi wakil.. Mana ar aku tau apa2 pasal mesyuarat ini.. Tiba2 je nak suruh aku.. Aku ni hanya 'orang kecik' jer dan x layak untuk menghadiri mesyuarat2 yang besar seperti itu yang kebanyakan orang2 yang besar jer yang berjawatan tinggi g mesyuarat tu.. Aku pn jd ar orang bodoh kat situ.. Perasaan sakit hati tu xda ar sangat tp lebih kepada rasa cuak, mengelabah maklum ar ni kali pertama nak hadiri mesyuarat dengan orang2 besar..Dh ar surat jemputan mesyuarat tu br dapat semalam time orang cuti lak tu.. Dh pagi2 aku kelam kabut.. Ni ar pengalaman tp kalau boleh aku dah xnk dah g lagi.. Beri ar peluang kat orang lain pulak.. Ni yang buat aku lemah sangat2... huhuhu..

honey:-) Pengalaman mengajar sesorang untuk lebih matang..

AddThis Social Bookmark Button


Design by Amanda @ Blogger Buster