fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Pertandingan Kuiz Sejarah Selangor Antara Jabatan  

Thursday, June 25, 2009

PERTANDINGAN KUIZ SEJARAH SELANGOR ANTARA JABATAN

24hb Jun 2009 (rabu), pertandingan kuiz sejarah selangor antara jabatan anjuran Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor dengan kerjasama AJK Gerakan Membaca Daerah Kuala Selangor telah berjalan dengan lancarnya di Perpustakaan Daerah Kuala Selangor. Walaupun sambutan kurang menggalakkan dari semua jabatan di daerah ini namun ia tetap berjalan dengan lancarnya. Hanya 5 jabatan jer yang turut serta termasuk jabatan dari Perpustakaan sendiri.. Antara jabatan yang terlibat ialah dari Jab. AADK Kuala Sel, Jab. PPD Kuala Sel, Jab. Perpaduan Kuala Sel, Jab. Agama Islam Kuala Sel & Perpustakaan Daerah Kuala Sel. Tahniah kepada semua yang terlibat dalam pertandingan ini.. Kepada yang tidak berjaya harap tidak berputus asa dan akan mencuba lagi pada tahun depan. huhuhu... Johan bagi pertandingan kuiz ini akan mewakili daerah kuala selangor ke pertandingan peringkat negeri pada 28 julai 2009 di Pesta Buku Selangor di Kompleks PKNS Shah Alam.
Ini merupakan salah satu dalam Program Gerakan Membaca Daerah Kuala Selangor. Program ini merupakan program tahunan. Majlis Penutup bagi program ini pada 18 julai 2009 di Dewan Harmoni Ijok.
Jom ramai2 terjah! Pelbagai aktiviti menarik menanti anda semua!!!


JOHAN : PPD KUALA SELANGOR


NAIB JOHAN : PEJ. AGAMA ISLAM KUALA SELANGOR


KETIGA : PERPUSTAKAAN DAERAH KUALA SELANGOR


Sekarang jom layan gambar yang ada kat bawah ni.. Tp gmbr aku xda ar sbb aku yg jd jurugambar semalam & sentiasa menjadi jurugambar untuk semua aktiviti jd memang aku selalu x tersenarai dalam album ni...huhuhu...


GROUP A




JAB. AADK, PPD & LIBRARY




GROUP B



JAB. AGAMA ISLAM

JAB. PERPADUAN


JOHAN : PPD KUALA SELANGOR

gambar naib juara xda plak.. Maaflah yerk!!
TEMPAT KE 3 : LIBRARY KUALA SELANGOR
honey:-) "Seseorang manusia harus cukup rendah hati untuk mengakui kesilapannya, cukup bijak untuk mengambil manfaat daripada kegagalannya dan cukup berani untuk membetulkan kesilapannya"

AddThis Social Bookmark Button


Design by Amanda @ Blogger Buster