fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Persoalan Yang Terjawab  

Tuesday, August 18, 2009

Aku dah cukup puas hati n berasa lega bila dah luahkan segala2nya.. Hampir 1 minggu aku simpan semuanyer dalam hati.. Disebabkan mahu kumpul semua bukti2 sebelum aku serang bom atom terpaksa ar aku telan semunya.. hahaha.. Tapi malam semalam aku betul2 dah x tahan nak simpan semuanya jadi semalam jugak aku telah melepaskan segala2nya yang ketidakpuasan hatiku selama 1 minggu ni.. Aku inginkan kejujuran n kepastian sahaja.. Setelah aku luahkan aku berasa sangat lega. X rasa sakit mcm seminggu yang lepas.. Aku dah cukup tertekan minggu lepas kini aku x mahu lagi berasa begitu untuk selamanyer... Jadi aku kira tindakan aku semalam adalah tindakan yang paling tepat.. Aku x kisah apa kesan yang akan berlaku selepas ni yang penting aku puas hati n gembira sekarang ni... Aku bukan jenis yang suka simpan lama2 bila aku x puas hati.. Aku suka berterus terang..


...Segala2nya dah terbongkar semalam tapi aku x kisah sedikit pun.. Aku cuma mahu kan kejujuran jer.. Aku xnk tahu dari orang lain.. Yang pasti sekarang smua persoalan telah terjawab. Tu cukup untuk aku.. Mulai dari hari ini, segala2nya akan berubah.. Tidak sama seperti dulu n xkan kembali seperti dulu lagi.. Ini lebih baik buat aku..

honey:-) Lebih menyakitkan kalau perkara tu kita tahu kemudian atau dari org lain. Kadang-kadang Lebih baik jika kita tidak tahu daripada kita tahu dan akhirnya ia akan menyakitkan hati.

AddThis Social Bookmark Button


5 comments: to “ Persoalan Yang Terjawab

Design by Amanda @ Blogger Buster