fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

SPASM Ke 19 - Johor  

Thursday, May 27, 2010

Salam...

Malam semalam aku menerima surat dari Kelab Sukan & Kebajikan Kakitangan (KESUKA) yang dikirimkan oleh staff dari RATU semasa perlawanan persahabatan dengan pasukan MAS.. Aku terpilih sebagai Atlet PPAS ke Pesta Sukan Perpustakaan Awam SeMalaysia (SPASM) ke-19 di Johor Bahru pada 4 jun hingga 7 Jun 2010 bagi kategori Futsal.

...Tak tau ar apa perasaan aku sekarang ni? Rasa macam xda mood je nk g.. Tak seronoknya!!!! Mana perginya org2 dari daerah2 lain? Mana kwn2 aku yg dulu join futsal? Napa aku sendirian meneruskannya.. 2 hari setiap minggu iaitu hari selasa n jumaat aku akan turun Shah Alam untuk mengikuti training fitness dari kul 5.30 ptg hingga 7.00 petang. Hari rabu n ahad lak ada perlawanan persahabatan pada sebelah malam di Shah Alam gak.. Ntah apa yg aku buat aku sendiri pun xtau ler..

arrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh rasa macam nak tarik diri jer..

honey:-) Alpha Waive yang x pernah menjadi2..

AddThis Social Bookmark Button


3 comments: to “ SPASM Ke 19 - Johor

  • kesturi
    May 27, 2010 at 4:39 PM  

    salam honey ...

    ..jgn le x jadi gi ..wakil org dari daerah ! lawan habis-habisan ek ...

  • CintaDalamHati
    May 27, 2010 at 5:20 PM  

    bkn xnk akak tp xda smangat ar.. kita sorang2 jer.. huhuhu..

  • kuda hitam
    June 1, 2010 at 3:15 PM  

    hanie awak harus ingat dalam dunai sekarang kita x bloeh selalu bersama teman @ ahli keluarga yang rapat dengan kita ini mungkin salah satu yang dikatakan sebagai team work kerja berpasukan walaupun berlainan daerah tetapi still dalam satu negeri kan ingatlah hanie nati kita mati pun x berteman saya hanya bagi pandangan hendak terima @ tidak itu bergantung pada diri awak

Design by Amanda @ Blogger Buster