fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Coretan I  

Friday, May 15, 2009


-Natasha Salmi-

Salam...

Hampir tiap2 minggu kini aku balik umah mak.. Maklum ar sejak kakak bekerja di Dungun Terengganu, aku yang mengambil alih tempat kakak untuk membawa mak berjalan kemana2... Kalau dulu aku memang jarang sekali balik.. Kadang2 tu sebulan tak balik langsung.. Bila mak suruh balik baru aku balik.. Kalau tak jangan harap nak nampak muka aku... Bukan aku tak nak balik cuma malas jer... Nak kata jauh umah mak aku ni xda ar jauh sangat.. Setakat kuala selangor ke kl jer pun aku leh malas.. Tapi kini aku dah semakin kerap pulang ke rumah... Tak bermakna aku jarang balik aku x sayang mak... Bukan begitu tau...huhuhu...


...So minggu lepas aku balik umah mak sebab kakak aku pun balik masa tu.. Adik pun ngah cuti sem sekarang ni.. So ramai ar jugak kat umah.. Kalau x hanya mak n ayah aku je kat umah tu.. Sian jugak tengok mak aku tu keseorangan bila ayah g keje.. Sebab tu mak aku selalu suruh aku mintak tukar tempat keje.. Cuma hati aku jer lum bersedia untuk bertukar kemana2.. Nantilah kalau ada rezeki aku akan kembali juga ke rumahku itu... Rumahku kan syurga ku... huhuhu...


...Di kesempatan yang ada juga dengan cuti aku yang singkat, aku sempat ke rumah kawan baikku di Serdang.. Agak lama jugak aku x berjumpa dengannya.. Hampir setahun... Selalu kami berhubung melalui telepon jer... Kalau dulu aku kerap ke rumahnya.. Tiap2 bulan pasti aku ke rumahnya... Sejak aku bekerja memang jarang sangat aku berpeluang berjumpa dengan dia... BIla nak jumpa jer macam2 hal pula.. Mak suruh balik ar.. So aku terpaksa ar memilih keluargaku.. Keluarga tetap keutamaan aku.. Bila dh berpeluang berjumpa sekali sekala macam2 yang dibualkan... Bercakap memang xda henti sampai sakit tekak gak ar.. huhuhu.. Seronok sangat masa tu.. Dah lama rasanya x bgelak ketawa... Hanya dengan dia jer aku mampu bgelak ketawa n berhibur.. Terima kasih buat sahabatku "natasha salami". I will always love you...


honey:-) Moga persahabatan kita akan berkekalan hingga akhir hayat

AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ Coretan I

  • cahayaqaseh
    May 19, 2009 at 10:24 AM  

    assalamualaikum honey,

    akak harap honey ceria selalu,
    akak kat sini alhamdulillah sehat.

    jaga mak dan famili baik2.
    mereka dah banyak bersusah payah membesar dan mendidik kita.
    kalau ada masa lapang balik jenguk mak kat kg.

    akak tak kata akak anak yg baik buat mak akak, tp salah satu sbb kenapa akak korbankan karier akak, tak nak berpisah jauh dari mak kerana akak tak sampai hati tinggalkan dia seorang diri di umah.

    kita boleh cari beribu kawan, tapi kita tak akan dapat cari pengganti mak atau keluarga kita.

    Love u honey.

  • cintadalamhati
    May 19, 2009 at 10:43 AM  

    thanks kak..

    love u too..

  • kesturi
    May 19, 2009 at 1:25 PM  

    salam ...

    .. bagus gak hani selalu jengok mak ..! emm .. kawan hani tu nmpak berbeza lah ... nmpak 'slim' lak !

  • Islamic_Muslimah
    June 3, 2009 at 2:53 PM  

    wah..
    so sad coretan ko nie...
    waduh, waduh...
    hmpir m'alir air mata ku :)

    keep a good work!!
    u can do it :P

Design by Amanda @ Blogger Buster