fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Sekali lagi  

Thursday, November 19, 2009

Aku x tau nak berkongsi cerita dengan sapa.. Ikutkan hati aku ni aku rasa sangat marah n sakit hati.. Xtau pada sapa aku ingin luahkan.. Aku bukan orang yang boleh simpan semua perasaan sakit hati n marah lama2.. Aku perlu luahkannya.. Tapi kawan aku kata aku kena sabar je n tengokkan jer.. Tapi sampai bila aku mampu bersabar? Sampai bila aku mampu bertahan? Aku ingatkan apa yg berlaku dulu memberi pengajaran tapi malangnya ianya tak bererti langsung.. Napa ada orang2 yang seperti ini? X mengambil pengalaman dulu sebagai pengajaran mereka? Napa mereka masih ingin mengulangi perkara yg sama? Aku benar2 buntu.. Aku x mampu bertahan lama dengan perasaan ini.. Kalau aku boleh luahkan sekarang pasti sekarang jugak aku lakukan agar hati aku kembali tenang n tidak tertanya2 lagi.. Bagaimana aku nak lalui semua ini sekali lagi?


honey:-) Andai kata cinta itu sebuah pengorbanan mengapa pengorbanan itu bukan noktah sebuah cinta? Andai kata derita itu harga sebuah cinta, mengapa cinta itu semakin sukar untuk dimiliki? Cinta umpama kota kristal, indah di penglihatan, derita di perasaan....

AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ Sekali lagi

  • kesturi
    November 19, 2009 at 5:57 PM  

    salam ...

    .. kes mcm dulu gak ke ? manusia memang gitu ..jarang belajar dari pengalaman ..sebab merasakan akan adanya kemaafan .. dan kalau pun perlu berkorban biarlah berpada ..!

    :-)

  • cahayaqaseh
    November 25, 2009 at 10:34 PM  

    kenapa honey?
    apa masalah honey?

    nak kongsi dgn akak ke?
    akak sedia mendengar apa sahaja asalkan boleh buatkan hati adik sorani kembali ceria.

    salam sayang.

  • erti hidup ini...
    December 4, 2009 at 10:17 AM  

    biase ar di mner pn kt brada msti ade dugaan2 sperti ini..dlm usia yg same ni kt nshat kn spaya buat derk je..tapi mmg kdg2 kt rse x tahan sgt nk tgung smua 2 kn??btul tpi hani kner luah kn..jgn pndam kn sndrian..bole jdi giler maa..jdi byk2 b'doa smoga ALLAH beri kn ktenagan & p'tunjuk jlan yg d'redhai..dan jgn sesekali mgalah & ptus asa...ingat!!wlau d'mner kt brada hnya ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI & SLALU B'SME KT K..

  • Islamic_Muslimah
    December 22, 2009 at 9:56 PM  

    teguran...
    tidak semestinaya apa yg d tegur, akan merubah sekelip mata..

    kadang2 mgapa kita melakukan kslahan yg sama berulang kali adlh di sbb kan perubahan yg tidak blku sekelip mata..

    mksdnya...

    kita tegur kesalahn dia hari ini, x semestinya esk dia akan berubah... mgkin perubahan itu blku semiggu slps itu, xpon sebulan, setahun..dan pling malang ia x berubah selamanya n keep doing the same things againt n againts..

    if Allah nak buka pintu hati dia, maka ia akan berubah..kita hnya mampu berdoa moga Allah m'buka pintu hati nya utk menerima teguran kita dgn baik n b'ubah..insyaAllah.. :)

Design by Amanda @ Blogger Buster