fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Sekali Lagi Gigi!  

Friday, April 9, 2010

Gigi oh Gigi... Sekali lagi gigi aku kena cabut semalam petang.. Disebabkan kesakitan yang teramat sangat yang x mampu aku tahan lagi dengan langkah yang lemah aku g jugak ke klinik gigi walaupun semalam bukan ar hari untuk rawatan pesakit luar. Rawatan untuk pesakit luar pada hari rabu sahaja.. Semalam adalah untuk temujanji sahaja tapi disebabkan kesakitan yang x dapat ditahan aku g jugak.. Ni dah masuk 4 batang gigi kena cabut.. Setiap 6 bulan ke atas mula ar gigi2 aku ni buat hal.. Agaknyer x sempat nk tua semua gigi dah abis agaknyer.. ishk3x...

honey:-) Gigi sihat senyuman menawan

AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ Sekali Lagi Gigi!

  • kesturi
    April 9, 2010 at 10:41 AM  

    salam honey ...

    ..adakalanya sakit gigi lebih perit kesakitannya dari sakit hati tau ... lepas ni leh lah buat temujanji utk tempah gigi palsu lak ... huhuhuhu !

    :-)

Design by Amanda @ Blogger Buster