fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Happy Birthday Tasha!  

Wednesday, May 19, 2010

19/05/2010 - Happy Birthday to My Lovely Friend Natasha Salmi Bt Jamaluddin yg ke 25.. Moga tarikh ini akan memberi sejuta makna dalam hidupmu.. Moga akan sentiasa diberkati dengan kebahgiaan bersama suami tercinta & sentiasa dimurahkan rezeki.. Dah 25 tahun rupanyer awk yerk.. Rasa sekejap je masa berlalu.. Rindunya zaman2 kat kolej dulu.. Banyak kenangan suka & duka kita lalui bersama.. I really miss u.. Sy Saja jer wish lambat2 nak bg peluang pada yang lain2 wish dulu.. hehehe..(jangan marah yerk)..


...Saya x pandai bermadah jd saya tujukan lirik lagu jer yerk.. hehehe..


SELAMAT HARI LAHIR - Saujana




Awan Berarak Ceria


Tiada Titisan Hujan


Pohon Melambai


Tanda Sokongan




Kususuri Perjalanan


Bertemankan Senyuman


Di Hari Lahirmu


Sahabatku




Dedaun Berguguran


Membuktikan Kedewasaan


Walau Tanpa Madah Dan Hadiah


Namun Cukup Bagiku


Sekadar Ucapan




Selamat Hari Lahir


Iringi Doa Kuhulur


Bersyukur KepadaNya


Atas Nikmat Usia




Sahabatku


Usia Yang Tuhan Kurniakan Ini


Dihasilah Ia Dengan Amalan Yang Murni


Semoga Ia Menjadi Temanmu Di Akhirat Nanti


Selamat Hari Lahir




Usiamu Ibarat Mutiara


Tiada Berganti Lagi


Hiaskan Iman Bersulam Taqwa


Agar Sempat Mengucup


Haruman Syurgawi
honey :-) Congratulations! bakal ada orang baru dalam hidup kamu.. I will love n miss u my lovely friend..

AddThis Social Bookmark Button


3 comments: to “ Happy Birthday Tasha!

  • tashajamaludin
    May 20, 2010 at 10:02 AM  

    Sweeeeeeeettnyer hny!!
    thanks so much... Sy pn amat rindu awk taw.. klakar kn mase kat kolej... hahaha... dgn duk umah sewa, sabtu ahad jer bgn kul 1 tghari.. pastu masak smbal kentang... hahahahaha... best arr mase tue.. sgt2 best.. dnia stdy menarik kan?? rilex jer... yg taw.. MAKAN jer.. hahahahahaha

  • cintadalamhati
    May 20, 2010 at 11:49 AM  

    hahaha.. MAKAN & duit abis ar.. hehehe.. tp tu ar yg plg best.. asl hujung minggu je ada ar bdk tu asyik nk g kajang jer.. suka sgt bjalan2.. kenangan yg xkan dilupakan!!

  • tashajamaludin
    May 21, 2010 at 8:12 AM  

    hahaha.. taw xpe... da la kter x de transport mse tue.. harapkn bas hampeh tu jer.... ligat gler bjalan... hahahahahaha... best arr...

Design by Amanda @ Blogger Buster