fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Again Again n Again  

Thursday, April 25, 2013

...Sekali lagi UJIAN ALLAH datang... 
Sekali lagi aku diuji
Mampukah aku bertahan untuk kesian kalinya
HATI? 
Bagaimana dengan HATI ini
Puas ku pujuk HATI 
Tapi ia masih berkeras
Masih menanti, mengharap
Masih berdegil
Sedangkan harapan itu memang tiada lagi
Ya, takkan ada harapan lagi untukku
Semuanya akan berakhir setelah dia sah bergelar SUAMI tidak lama lagi
AKU?

~ADAKALA aku menangis
menahan keperitannya...
~ADAKALA aku tersenyum
merasai hikmahnya...
~ADAKALA aku terharu
kerna ingatan NYA terhadapku
atas sgala dugaan demi dugaan
NYA menguji kesabaranku....
moga aku terus kuat mghadapi
segalanya......

AddThis Social Bookmark Button


2 comments: to “ Again Again n Again

Design by Amanda @ Blogger Buster