fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

erm....  

Tuesday, March 3, 2009

Sakit betul hati aku pagi ni.. Ada ke patut aku yang disuruh g mesyuarat Jawatankuasa Pelaksana Sambutan 1 Tahun Pentadbiran Baharu Negeri Selangor kat pejabat daerah... Aku disuruh jadi wakil.. Mana ar aku tau apa2 pasal mesyuarat ini.. Tiba2 je nak suruh aku.. Aku ni hanya 'orang kecik' jer dan x layak untuk menghadiri mesyuarat2 yang besar seperti itu yang kebanyakan orang2 yang besar jer yang berjawatan tinggi g mesyuarat tu.. Aku pn jd ar orang bodoh kat situ.. Perasaan sakit hati tu xda ar sangat tp lebih kepada rasa cuak, mengelabah maklum ar ni kali pertama nak hadiri mesyuarat dengan orang2 besar..Dh ar surat jemputan mesyuarat tu br dapat semalam time orang cuti lak tu.. Dh pagi2 aku kelam kabut.. Ni ar pengalaman tp kalau boleh aku dah xnk dah g lagi.. Beri ar peluang kat orang lain pulak.. Ni yang buat aku lemah sangat2... huhuhu..

honey:-) Pengalaman mengajar sesorang untuk lebih matang..

AddThis Social Bookmark Button


1 comments: to “ erm....

  • kesturi
    March 6, 2009 at 10:59 AM  

    salam jumaat ...

    ... rileks beb ! melakukan sesuatu yang baru memang perit ... tapi pengalaman dan ilmu yg kita dapat dari ' keperitan ' itu lebih berharga tau ... so fikir2 kan lah !

    :-)

Design by Amanda @ Blogger Buster