fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Di Dalam Delima...  

Thursday, May 16, 2013

Temuduga
Dapat email dari SPA yang menyatakan bahawa ada panggilan temuduga untuk jawatan Penolong Pegawai Tadbir pada 2 Jun 2013. Masalahnya sekarang tak tahu nak pergi ataupun tidak.. Sebab pada tarikh tersebut juga aku ada kelas terakhir untuk semester ini..Dan masa tu jugak aku ada test utk subjek IML601.. Sekarang ni aku betul2 dalam delima samada nak memilih untuk pergi temuduga ataupun kelas.. Dua2 sama penting.. Bila ada pilihan ni lah yang membuatkan aku lemah giler.. Sebab aku x reti nak buat keputusan.. Ntah ar.. Apa yang patut aku buat? Kelas aku penting sangat sebab subjek catalog subjek yang sangat susah.. Lecturer aku selalu pesan kalau 1 kelas kita x masuk kita xkan dapat buat.. Adoyai.. Subjek ni memang killer subjek.. Sebab tu aku kena gak pergi kelas. Bagaimana pula dengan temuduga? Nak lepaskan je.. Mungkin bukan rezeki aku kot.. Lagipun aku rasa aku xkan dapat jawatan ni.. hehehe.. Rasa dah lama x pergi temuduga.. Dah xtau nk study apa untuk temuduga ni.. Ada sapa2 yang nak bagi tips x? hehehe.. Kini aku dalam delima.. Tunggu respon dari mak bila mak balik umrah ni.. Restu mak itu lebih baik.. Selalunya pun aku hanya dengar cakap mak je.. hahaha..

honey :') Ya Allah.. Permudahkanlah segala urusanku.. Terima kasih untuk setiap ujian2Mu dan terima kasih untuk setiap kekuatan yang Kau berikan padaku..

AddThis Social Bookmark Button


0 comments: to “ Di Dalam Delima...

Design by Amanda @ Blogger Buster