fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

Keputusan Muktamad  

Friday, May 17, 2013



Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Aku dah buat keputusan muktamad.. Aku akan menghadiri temuduga Penolong Pegawai Tadbir N27 pada 2 Jun 2013 ni.. Inilah masanya nak keluar dari Selangor.. Hahaha.. Itu adalah sasaran utamanya.. Apapun aku dah mula standby bahan2 untuk study.. Mula melayari blog2 kawan2 yang dah menghadiri temuduga tersebut.. Bila baca blog2 dorang memang power soalan2 nya.. Alamak taakutnya! Dah lama sangat x pergi temuduga ni.. Tetiba aku rasa nervous sangat.. Walaupun masih ada masa lagi 2 minggu tapi rasa macam x cukup masa je.. Apa2pun aku akan cuba yang terbaik dalam temuduga ni.. Terima kasih banyak2 pada bos aku yang banyak bagi support and tips kat aku.. Yang x boleh blah tu aku siap beli e-book lagi "RAHSIA LULUS TEMUDUGA KERJA KERAJAAN".. Semangat giler.. hahaha.. Harap2 semua dipermudahkan oleh Allah.. Aku x terlalu berharap sangat akan jawatan ni tapi aku akan cuba sedaya upaya aku.. Kalau ada rezeki aku insyaallah xkan kemana..

...Kepada semua yang akan menghadiri temuduga Penolong Pegawai Tadbir dari 10-05-2013 hingga 14-06-2013, aku ucapkan GOOD LUCK pada kamu semua.. Moga beroleh kejayaan.. Insyaallah..

honey :') Jika anda berharap untuk berjaya, jangan hanya memandang ke tangga tetapi belajarlah untuk menaiki tangga tersebut.

AddThis Social Bookmark Button


5 comments: to “ Keputusan Muktamad

Design by Amanda @ Blogger Buster