fun quiz for myspace profile and blog

Lets101 - Online Dating

I'm bad!  

Wednesday, July 15, 2009

Hari ini aku bosan sangat... Banyak keje sebenarnya...Tapi mood xda nak buat semua tu... Ntah apa yg merasuk diri aku pn xtau... x dpt aku nak fkir apa2 skrg ni.. nampaknya hidup makin tertekan... aarghhhhhhhhhhh benci bila ada perasaan mcm ni.. Agaknya dah tiba masa aku untuk mengundurkan diri dalam segala hal termasuk dalam hal keje.. Aku x leh fkir tentang diri aku je aku kena gak fkirkan pasal mak aku yang x brapa nak sihat sekarang ni.. Mungkin dah tiba masanya untuk aku pergi.. Pergi jauh dari kedukaan hidup dari ketidakgembiraan aku disini... Masa telah berubah, aku juga perlu berubah mengikut peredaran masa ini..


honey:-( when i'm good i'm really good, when i'm bad i'm ..........

AddThis Social Bookmark Button


4 comments: to “ I'm bad!

Design by Amanda @ Blogger Buster